MAZURY - WĘGORZEWO:7 Przygódkolonia 10 - 14 lat i obóz 13 - 17 lat (wyjazd dla dzieci i młodzieży)
Masz pytania? Napisz maila: kontakt@escapador.pl
Gdzie: Polska/Węgorzewo
Transport: autokar,pociąg
Wyżywienie: śniadania,obiady,kolacje
Transport: autokar,pociąg
Wyżywienie: śniadania,obiady,kolacje
Opis
O OBOZIE
Każdego, kto nie lubi wakacyjnej nudy i chce aktywnie spędzić czas, zapraszamy do Węgorzewa! Przygotowaliśmy dla Was 7 różnych atrakcji na 7 dni obozu. Oprócz tych siedmiu tematycznych dni, czekają Was też zajęcia sportowe, plastyczne, gry i zabawy terenowe, wycieczki autokarowe, konkursy, wieczorne ogniska, dyskoteki i moc innych fascynujących rozrywek. Forma i zakres zajęć będzie dostosowana do wieku uczestników.ZAKWATEROWANIE
Żeglarski Ośrodek Szkoleniowy Róży Wiatrów w Węgorzewie nadjeziorem Święcajny. Na miejscu: pole namiotowe, domki kempingowe, przystań, stołówka, pawilon sanitarny z łazienkami. Do wyboru: namioty typu NS ? 6-8 os. (zapewniamy łóżko, materac, skrzynie na rzeczy) lub namioty typu igloo- 2 ? 4 os. z karimatą ? namioty możliwe tylko dla grupy obozowej lub domki kempingowe 6 ?os (łóżko, pościel) . Łazienki ogólnodostępne w pawilonie sanitarnym. Przy zakwaterowaniu w namiotach wymagany własny śpiwór.WYŻYWIENIE
w stołówce ośrodka (śniadanie, obiad, kolacja). Podczas całodniowych zajęć uczestnicy jedzą śniadanie i obiadokolację w stołówce ośrodka oraz otrzymują prowiant na czas zajęć.KADRA
pedagogiczna oraz instruktorzy.PROGRAM
Przygoda ? żeglarstwo: rozpoczniecie od omówienia zasad bezpieczeństwa na jachcie i użycia sprzętu ratunkowego. Po krótkim szkoleniu, wypłyniecie na całodniowy rejs przez jeziora Święcajty, Bodma, Mamry i Przystań. Każdy będzie mógł siedzieć za sterem, obsługiwać żagle i liny. Nauczycie się podstawowych węzłów i komend żeglarskich. Staniecie na kąpiel przy piaszczystej plaży na bezludnej Kociej Wyspie. Wieczorem usiądziecie przy żeglarskim ognisku, żeby pośpiewać szanty.Przygoda ? paintball: bądźcie gotowi na dużą dawkę adrenaliny! Tego dnia przeżyjecie prawdziwą wojnę na kulki z farbą. Od rana przejdziecie szkolenie i chrzest na polu paintballowym. Rozegracie tu kilka strategicznych potyczek i meczy. Po południu czeka Was natomiast wielka przygoda na bezludnej wyspie. Na 20 hektarach zróżnicowanego terenu, odciętego wodą od stałego lądu, będziecie tylko Wy i instruktorzy paintballa.
Przygoda ? rowery (tylko grupa obozowa): ten dzień będzie należał do jednośladów. Wcześnie rano wyruszycie na rajd rowerowy dookoła jeziora Mamry. Do pokonania macie około 40 km, a po drodze malownicze krajobrazy, mazurskie wioski, słońce odbijające się w tafli jeziora... Odwiedzicie m.in.: Kolonię Rybacką, Ogonki, Pniewo, Trygort. W sławnym porcie Sztynort zatrzymacie się na dłużej na posiłek. Późnym popołudniem wrócicie do ośrodka w Węgorzewie.
Przygoda ? strzelectwo: tego dnia czekają na Was zawody strzeleckie. Do Waszej dyspozycji będą wiatrówki, łuki, proce, pneumatyczne repliki karabinu Beretta i pistoletu Walter. Mnóstwo konkursów, zabaw drużynowych i nagród. Wieczorem obozowa dyskoteka.
Przygoda ? kajaki: spływ kajakowy rzeką Sapiną. Rozpoczniecie w okolicy wsi Kruklanki. Jest to jedna z najbardziej malowniczych tras Mazur. Przepłyniecie przez objęte strefą ciszy jeziora Kruklin, Patelnia, Gołdopiwo, Wilkus, Pozezdrze, Stręgiel. W trakcie spływu zatrzymacie się na piknik i odpoczynek. Powrót do ośrodka wieczorem.
Przygoda ? park linowy (tylko grupa obozowa): to kolejna ? tym razem chyba największa ? dawka emocji! Pojedziecie do ogromnej śluzy w Leśniewie, gdzie przeżyjecie niesamowite przygody, chodząc po mostach linowych, zjeżdżając zjazdem tyrolskim, czy skacząc na wahadle wewnątrz komory śluzy! Na ląd wrócicie łódką. Park linowy to wielki generator adrenaliny. Zostaniecie wyposażeni w profesjonalny sprzęt, a o Wasze bezpieczeństwo zadbają pracownicy parku.
Przygoda ? wodne szaleństwo (tylko grupa kolonijna): to jedyna przygoda, która trwa dłużej niż jeden dzień. Pierwszą jej częścią będzie wycieczka do Parku Wodnego Tropikana. Drugą ? olimpiada wodna na plaży przy ośrodku. Zabawy i konkursy w wodzie, a także przejażdżki motorówką i na ?bananie?.
Przygoda ? konie (tylko grupa kolonijna): czyli dzień w stadninie. Od rana dowiemy się najważniejszych rzeczy o przyjaźni człowieka z koniem. Nauczymy się dbać o zwierzaki, czyścić, karmić, poić. Potem każdy z uczestników będzie miał indywidualną lekcję jazdy konno. Na koniec wszyscy razem pojedziemy na przejażdżkę bryczkami po lesie.
Przygoda ? bezludna wyspa (tylko grupa kolonijna): czyli survival i orienteering w najlepszym wydaniu! Na prawdziwej 20 hektarowej bezludnej wyspie rozbijemy na cały dzień obóz. Przeprawimy się tratwą, zbudujemy szałas, rozpalimy ognisko bez użycia zapałek, w poruszaniu się po terenie nauczymy się korzystać z mapy i kompasu.
Przygoda ? latawce (tylko grupa kolonijna): to prawdziwa, czysta radość. Od samego rana zajmiemy się ich budową i ozdabianiem tak żeby swoje umiejętności mogli wykorzystać zarówno utalentowani technicznie jak i plastycznie. Po południu będziemy bawić się zbudowanymi przez nas cudami jak i profesjonalnymi latawcami akrobatycznymi i komorowymi. Uwieńczeniem dnia będzie wspólne zdjęcie z wysokości zrobione ze specjalnego latawca do filmowania.
Przygoda ? nurkowanie (tylko grupa obozowa, możliwość zamiany na wodne szaleństwo): pierwszy krok. Nurkowanie do niedawna uważane było za sport ekstremalny. Nic bardziej mylnego. Na poziomie podstawowym jest to przyjemna i łatwa dyscyplina. Zajęcia ?pierwszy krok? polegają na zapoznaniu ze sprzętem, zasadami bezpieczeństwa, podstawową teorią. Następnie każdy z nas założy kompletny strój i sprzęt i zanurkuje z instruktorem. W czasie nurkowania instruktor cały czas trzyma nas za rękę, obserwuje i obsługuje sprzęt. O krok od nas jest całkiem inny, piękny świat. Warto go poznać!
W PROGRAMIE DODATKOWO: typowe atrakcje obozowe, jak ogniska, dyskoteki, zabawy terenowe, sportowe, plastyczne, czy wycieczki.
*w terminie 7 dniowym program będzie realizowany w ograniczonym zakresie
PROGRAM FAKULTATYWNY
SZKOLENIE NA STERNIKA MOTOROWODNEGO (od 13 lat, egzamin ? wymagane 14 lat): pełen kurs praktyczny na stopień sternika motorowodnego (konieczne jest samodzielne opanowanie części teoretycznej). Patent sternika motorowodnego uprawnia do prowadzenia motorówek o mocy silnika do 80 KM oraz jachtów żaglowych z dodatkowym napędem pomocniczym w postaci silnika. Koszt kursu: 385 zł (w przypadku zapisów na miejscu, w trakcie imprezy 445 zł). Opłaty za patent i egzamin: ulgowa (dla uczących się) 125 zł lub normalna 250 zł. Dodatkowo, w koszt kursu wliczone pięć godzin konsultacji z instruktorem.QUADY - pakiet podstawowy ? szkolenie wstępne + zajęcia na torze, czas około 2 godzin/grupa ? 95 zł. Pakiet premium ? obejmuje to co w pakiecie podstawowym + dodatkowe 2 godziny zajęć grupowych na torze + 2 wyjazdy indywidualne z instruktorem w teren ? 295 zł.
UBEZPIECZENIE
NNW - 10 000 złTRANSPORT
We własnym zakresie lub zorganizowany dojazd (PKP + autokar) z pilotem organizatora za dodatkową opłatą z Olsztyna + 50 zł, Warszawy + 130 zł, Łodzi + 130 zł, Torunia + 140 zł, Gniezna + 140 zł, Skierniewic + 140 zł, Radomia + 140 zł, Piotrkowa Trybunalskiego + 140 zł, Lublina + 170 zł, Puław + 170 zł, Poznania + 190 zł, Kielc + 190 zł, Koszalina + 190 zł, Częstochowy + 190 zł, Elbląga + 190 zł, Gdańska+ 190 zł, Gdyni + 190 zł, Wrocławia + 190 zł, Katowic + 190 zł, Krakowa + 190 zł, Leszna + 190 zł, Szczecina +200 zł, Gorzowa Wielkopolskiego +200 zł, Zielonej Góry +200 zł. Realizowane przy min. 6 os z danej miejscowości.ŚWIADCZENIA
Cena podstawowa obejmuje: wyżywienie, zakwaterowanie w wybranego wariantu, program, opiekę kadry (wychowawcy, instruktorzy), ubezpieczenie NW 10 000 zł. Cena podstawowa nie obejmuje: dojazdu z poszczególnych miast, imprez fakultatywnych.UWAGI
Wymagane dokumenty: legitymacja szkolna, karta obozowa, uczestnicy zakwaterowani w namiotach muszą posiadać śpiwór. Program może się zmienić w związku z pogodą. Programy naszych imprez są bardzo bogate i korzystanie z zajęć fakultatywnych może wymagać rezygnacji z niektórych zajęć podstawowych.Co zabrać na obóz: piżama lub dres do spania, 2 - 3 ciepłe swetry, 2 - 3 pary spodni, 2 ciepłe koszule flanelowe, ciepła bielizna, (podkoszulki, getry), czapka wełniana i przeciwsłoneczna, ubranie przeciwdeszczowe (sztormiak),
przybory toaletowe, kosmetyki (krem z filtrem UV!), ręczniki, obuwie (trampki, pionierki ? obuwie musi być wygodne, na miękkiej, gumowej podeszwie), ubranie na upały (podkoszulki, krótkie spodenki, okulary przeciwsłoneczne), gorsza bluza, spodnie oraz buty do zajęć terenowych. Rzeczy przydatne: latarka, rękawiczki, sandałki, klapki, śpiewnik, gitara lub inny instrument, na którym grywasz. Rzeczy zbędne: lekarstwa inne niż zalecone przez lekarza, prowiant w ilości dużo większej niż na podróż.
Warunki uczestnictwa
Transport: autokar,pociągWyżywienie: śniadania,obiady,kolacje
Zakwaterowanie: pensjonat
Wyposażenie: TV,jadalnia,kawiarnia,sala telewizyjna,sala wielofunkcyjna
Cena podstawowa obejmuje: wyżywienie, zakwaterowanie w wybranego wariantu, program, opiekę kadry (wychowawcy, instruktorzy), ubezpieczenie NW 10 000 zł. Cena podstawowa nie obejmuje: dojazdu z poszczególnych miast, imprez fakultatywnych.
Terminy
Termin | cena | opis |
---|