Szkolenie do uprawnień dodatkowych wpisywanych do świadectwa Kwalifikacji Pilota Paralotniowego,
Uprawnienie do lotów z pasażerem (CP)
termin:
od 2013-04-06
do 2013-12-01
Nauczenie pilota lub pilota - ucznia latania na motoparalotni. Po zakończeniu szkolenia, szkolony powinien opanować wszystkie elementy związane ze startem , lotem, lądowaniem, sytuacjami niebezpiecznymi oraz lotami nawigacyjnymi. Winien opanować przygotowanie motoparalotni do lotu i obsługę sprzętu, łącznie z oceną jej zdatności oraz listę czynności przedstartowych.
termin:
od 2013-04-06
do 2013-12-01
Kurs bezpieczeństwa trwa dwa dni. Loty wykonywane są w kamizelkach ratunkowych, które zapewniamy wszystkim uczestnikom. Ponad to każdy z uczestników podczas lotu otrzymuje radio w hermetycznej, wodoodpornej obudowie.
termin:
od 2013-04-05
do 2013-12-31
Szkolenie lotnicze pozwalające na zdobycie licencji pilota samolotowego turystycznego.
termin:
od 2012-10-31
do 2013-10-31
Zapraszamy na niezapomniany lot szybowcem za wyciągarką w sezonie lotniczym 2012(od kwietnia do końca października)
termin:
od 2013-04-01
do 2013-10-31
Poczuj się wolny jak ptak lecąc samolotem ultralekkim (3Xtrim 450 lub Dynamic) w sezonie lotniczym 2012 (od kwietnia do końca października)
termin:
od 2013-04-01
do 2013-10-31
Francja to idealne miejsce do lotów paralotnią! My wybraliśmy najlepsze zakątki, w których warunki zawsze dopisują!
termin:
od
do
Latamy w Himalajach! Twoi rodzice nawet nie myśleli że mogą tam być a Ty będziesz tam latał. Loty żaglowe i termiczne wzdłuż masywu górskiego Sarangkot 1592 m n.p.m. i Sirkot. Ze startowiska rozciąga się wyjątkowa panorama na szczyt Dhaulagiri, Annapurnę II III i IV, na Lamadzong Himal oraz Machapuchare, Rybi Ogon. Jest to bardzo dobre miejsce do przeskoku na tak zwaną Green Wall i dalej w wysokie partie Himalajów. W listopadzie w Nepalu jest 30 dni lotnych. Średnia podstawa chmur to 2200 do 2500 m, średnie noszenia 3-5 m/s. Temperatura w dzień 20 °C, w nocy 6 °C.
termin:
od
do
Osoby, które nie są jeszcze do końca zdecydowane, czy chcą wziąć udział w kursie, czy po prostu chcą oderwć się od ziemi, zapraszamy do skorzystania z lotów zapoznawczych z instruktorem.
termin:
od
do
Nauczenie pilota lub pilota - ucznia latania na paralotni z napędem. Po zakończeniu szkolenia, szkolony powinien opanować wszystkie elementy związane ze startem, lotem, lądowaniem, oraz lotami nawigacyjnymi. Musi opanować obsługę sprzętu, listę czynności przed startowych oraz procedury bezpieczeństwa.
termin:
od
do
Seminaria przelotowe adresowane są zarówno do pilotów, którzy pragną doskonalić swą taktykę przelotową, jak i do tych, którzy chcą latać zupełnie samodzielnie, ale mieć na wyjeździe zapewnioną pełną logistykę przelotową (dojazd, wjazdy na startowiska, zwózka z trasy). Bo każdy przelotowiec wie, jak miło wybrać się w dłuższy lot, gdy nie trzeba martwić się o samochód pozostawiony na startowisku ani o powrót z miejsca lądowania?
termin:
od
do
Etap III to nauka latania żaglowego, termicznego i jednocześnie przelotowego. Kurs jest adresowany zarówno do osób zaczynających obcować z noszeniami, jak i do tych, którzy pragną doskonalić swoją taktykę przelotową. Zapraszamy też paralotniarzy, którzy chcą po prostu rekreacyjnie „podyndać” pod okiem instruktora. Na takie szkolenia najczęściej wybieramy się do Słowenii, Włoch i Austrii, gdzie góry są duże, doliny szerokie i bezpieczne, klimat ciepły, a kuchnia pyszna. Miejsca do latania oraz startowiska dobieramy do warunków meteorologicznych oraz umiejętności uczestników.
termin:
od
do
Etap II jest płynną kontynuacją etapu I i trwa 3 dni. Tym razem zapraszamy na wszystkie zajęcia na lotnisko. Każdy lot odbywa się teraz z wysokości nie mniejszej niż 200m. II etap to doskonalenie już zdobytych umiejętności, nauka figur do wytracania wysokości, wypracowanie nalotu (czyli czasu spędzonego w powietrzu) oraz przygotowanie do egzaminu na ŚK.
termin:
od
do
Kurs podstawowy trwa 4-5 dni lotnych, jest to Etap I szkolenia. Jest jeszcze Etap II po ukończeniu którego zdajemy egzamin na Świadectwo Kwalifikacji. Zakres szkolenia określa "Program Szkolenia" zatwierdzony przez Urząd Lotnictwa Cywilnego. Podaje on minimum wiedzy, które powinien posiadać pilot kończący szkolenie każdego z etapów, ale my jesteśmy nadgorliwi i przekraczamy plan. Wynika to z faktu, że latamy później obok swoich wyszkolonych już kursantów i wolimy, żeby byli to porządni piloci. W związku z tym nikt nie obiecuje, że będzie łatwo (i dotrzymuje słowa).
termin:
od
do