WAKACJE 2013 Zapraszamy do krainy niezwykłych wrażeń (inny)
Organizator: zobacz dane »
Masz pytania? Napisz maila: kontakt@escapador.pl
Miejsce: dolnośląskie
/ Polska
"SILBERBERG"
FABULARNA GRA TERENOWA (LARP)
CO TO ZA OBÓZ?
LARP czyli Live Action Role Playing, to nic innego jak gra fabularna, która odbywa się na żywo. Nasza gra charakteryzuje się maksymalnym możliwym realizmem, który pozwala wykreować prawdziwe emocje i odczucia. Gracze biorą udział w wydarzeniach fabuły, które podczas gry dzieją się naprawdę, w warunkach możliwie najbardziej zbliżonych do realnych warunków świata gry.
Nasz obóz jest JEDYNYM W POLSCE obozem LARP, na którym FABUŁA TRWA BEZ PRZERWY przez cały czas, 24h na dobę, przez 10 dni.
FABULARNA GRA TERENOWA (LARP)
CO TO ZA OBÓZ?
LARP czyli Live Action Role Playing, to nic innego jak gra fabularna, która odbywa się na żywo. Nasza gra charakteryzuje się maksymalnym możliwym realizmem, który pozwala wykreować prawdziwe emocje i odczucia. Gracze biorą udział w wydarzeniach fabuły, które podczas gry dzieją się naprawdę, w warunkach możliwie najbardziej zbliżonych do realnych warunków świata gry.
Nasz obóz jest JEDYNYM W POLSCE obozem LARP, na którym FABUŁA TRWA BEZ PRZERWY przez cały czas, 24h na dobę, przez 10 dni.
Opis
NA CZYM TO POLEGA?
Uczestnicy wybierają sobie postaci, w które na następne 10 dni się wcielą. Zgodnie z zasadami gry określają ich fantastyczną rasę, pochodzenie, profesję i inne szczegóły. Otrzymują (lub mają swoje) podstawowy strój i broń bezpieczną, po czym gra się zaczyna.
Przez następne dni i noce kreujemy rozmaite wydarzenia, potyczki, przeszkody, z którymi uczestnicy będą musieli się zmierzyć, odgrywamy postaci, które spotykają, obmyślamy tajemnice i problemy, na jakie natrafią. Gracze będą musieli strzec nocą obozowiska, wyprawiać się w teren, walczyć, negocjować, podkradać się, a przede wszystkim rozpracować intrygę, na której będzie opierać się fabuła. Ani na chwilę nie będziemy poza świat gry wychodzić, wydarzenia będą działy się non stop, we dnie i w środku nocy.
Udział w takiej grze jest dla znakomitej większości uczestników niezapomnianym przeżyciem, przygodą, do której chętnie wracają w następnych latach, o której długo potem rozmawiają, piszą opowiadania i analizują wydarzenia.
Uczestnicy wybierają sobie postaci, w które na następne 10 dni się wcielą. Zgodnie z zasadami gry określają ich fantastyczną rasę, pochodzenie, profesję i inne szczegóły. Otrzymują (lub mają swoje) podstawowy strój i broń bezpieczną, po czym gra się zaczyna.
Przez następne dni i noce kreujemy rozmaite wydarzenia, potyczki, przeszkody, z którymi uczestnicy będą musieli się zmierzyć, odgrywamy postaci, które spotykają, obmyślamy tajemnice i problemy, na jakie natrafią. Gracze będą musieli strzec nocą obozowiska, wyprawiać się w teren, walczyć, negocjować, podkradać się, a przede wszystkim rozpracować intrygę, na której będzie opierać się fabuła. Ani na chwilę nie będziemy poza świat gry wychodzić, wydarzenia będą działy się non stop, we dnie i w środku nocy.
Udział w takiej grze jest dla znakomitej większości uczestników niezapomnianym przeżyciem, przygodą, do której chętnie wracają w następnych latach, o której długo potem rozmawiają, piszą opowiadania i analizują wydarzenia.
Warunki uczestnictwa
13-15 lat12 miejsc wolnych
CO ZABRAĆ
Możecie zabrać ze sobą własne akcesoria spod znaku magii i miecza – stroje, broń lub inne gadżety są mile widziane.
Osoby, wybierające się na obóz dla "weteranów", powinny popracować nad strojem dopasowanym do swojej postaci - na ten obóz wielu uczestników przyjeżdża w pięknie wykonanych strojach, wyposażonych we własnoręcznie wykonane akcesoria i broń. Na każdym z turnusów jednak, w razie braku swojego stroju do gry gracz otrzyma od nas podstawową tunikę, płaszcz czy kaptur.
Oprócz akcesoriów do gry zabierzcie także:
Koniecznie:
śpiwór
ważne legitymacje szkolne
wygodne ubranie (takie, które może się wybrudzić) - dwie zmiany. Dobrze jest dobrać takie ubranie, które nie jest ozdobione dużą ilością nowoczesnych gadżetów (napisy, odblaski, aplikacje), bo wypadają one w rażącym konflikcie z klimatem świata gry, nawet gdy tylko wystają spod tuniki ;) Najlepiej sprawdzają się proste, jednokolorowe bluzy, mogą być z kapturem i sznurowaniem, T-shirty w ciemnych kolorach (mniej się brudzą ;) ) i proste lub wojskowe spodnie.
wygodne obuwie (przynajmniej jedną parę sznurowaną ponad kostkę z grubą podeszwą) - dwie zmiany. Podobnie jak w przypadku ubrania, obuwie także najlepiej prezentuje się w wersjach mało kolorowych i mało odblaskowych ;) Polecamy wszelkie trapery ;)
kubek, menażka (może być metalowa miseczka) i niezbędnik (albo przynajmniej widelec i łyżka)
latarka z zapasem baterii
okrycie przeciwdeszczowe - tak, tutaj również warto zwrócić uwagę na kolory! ;) Prosimy, nie bierzcie foliówek! Gorąco polecamy wojskowe i harcerskie pałatki, które można nosić w formie płaszcza z kapturem i wyglądać w nich znakomicie.
Może się przydać:
mały wygodny plecaczek
prosta sakiewka na drobiazgi i monety
pasek do tuniki
nóż do prac obozowych
drobiazgi w rodzaju: igła z nitką, sznurek, agrafka, itp.
Terminy
Termin | cena | opis |
---|